Monday, November 17, 2014

Banyak yang aku delete.

Hai, selamat malam. Lama tak meluah kat sini. Last pun tak tau bila sebab malas nak belek belek balik. Sebab kalau belek jadi malu sendiri sebab banyak post merapu. Ni dia buat fefeling letak lagu mendayu dayu pak Indon plak. Heheheehe. Kalau ada yang tetiba terbukak blog aku kalau rasa macam serabut je dengar lagu kat blog aku ni, takpe. Aku tak kisah pun. Korang boleh je stop kan lagu tu kat bawah. Hahhh, pegi stop sekarang.hihihi.


Serba salah nak menulis kat sini. sebab macam dah kaku je. Lepastu aku ada banyak cerita nak share pasal life aku. tapi tak syok la nak becerita kat sini, sebab kita tak kenal each other sangat kan. Hambek koya mat salleh plak minah ni.Padahal sebelum ni habis semua ko nak share kat sini kan?? alaaa, jangan lah diingatkan balik. aku malu seyhhhhhh (seyhhh hekkk ko)



Ni post last kot. Inshaa ALLAH. Konon nya nak private. tapi tapi serba salah plak nak private. Kang orang cakap aku gila plak duk bercerita sorang2 kat sini. Mana mana je lah.


berkenaan tajuk. tajuk tu macam takde kena mengena pun. tapi sebab aku blur nak letak tajuk apa. aku kalau boleh nak main sebat je apa aku nak tulis kat post ni, tak yah nak bertajuk tajuk bagai. Allah...panjang plak dah mukadimmah pasal tajuk. Ni baru cite pasal tajuk je, dah nak abis satu perenggan. kau mampu? berbalik pasal tajuk, sebenarnya main point dia aku dah banyak delete post2 aku sebelum ni. sebab haritu aku ada la duk usha usha post aku yang lama baca balik..ya rabbi, apa punya karangan aku buat la kat blog ni dulu. menggedik je keje kau kan.


ni pun tak boleh taip panjang2 sangat. Busy busy. Busy nak tido. Assalamualaikum =)


ada masa aku cerita. ada masa aku menaip. itupun kalau ada yang sudi.

2 comments:

  1. sayang la kalau private kan blog..blog cantik..follower pun dah ramai..jual la kalau gitu..mesti ramai nak beli.

    ReplyDelete
  2. Aku ade perasan satu entry yg aku suke.. ko delete..haishh

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA