Wednesday, November 19, 2014

BLOG BAJU BARU LAGI.

Setelah berbulan bulan blog diabaikan, bila sign in balik rasa macam nak ada perubahan sikit lah kan. Kali ni lebih simple, and harga untuk edit blog kali ni pun sangat la murah dan berbaloi baloi.Alhamdulillah.


Simple sebab lebih senang mata memandang. Ikutkan kat header tu aku nak letak gambar gigirl tengah minum coffee (gedik kan, ajet ajet je) hehehe, tapi tak jumpa jumpa plak gambar yang aku nak tu. Senang cite tambah bunga je sekuntum kat tengah tu. Bagi nampak nama "Nur Arifah" tu macam sweet sweet sikit.


Post yang poyo poyo pun dah banyak aku delete. Post pasal kawan2 tak sampai hati nak delete walaupun adalah perkataaan sepatah dua macam poyo sangat. hahahaha.


Sidebar kat tepi pun dah tak sarat macam sebelum ni. Simple simple gitu. Nak private tak? macam tak jadi je. Hihihihi. Kalau betul betul ada mood dan masa, inshaa Allah akan update apa aktiviti aku dalam tahun ni. Kalau takde yang baca pun, cukuplah untuk diri sendiri baca bila ada hari tuan blog ni bosan kan.



Nak tau, siapa yang edit blog aku? yang simple but nice. Aku suka, tenang je tengok blog sendiri. Kaler pink memang takleh lari. Inilah gerangannya (http://greenhousera.blogspot.com/) thanks awak, saya suka =)



so, sape nak servis edit blog yang cantik, murah dan cepat, bolehlah tempah dengan akak manis tu. Blog aku ni siap tak sampai sehari pun. hehehehe.



Okay tu je nak share. See u on next post yeee!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA